Prudential CPL
Status:
PAUSEDPeriod:
Application:
- Web Only
- Mobile App Only
- Web & Mobile App
Category:
FINANCIAL SERVICESType:
CPLDescripton:
Terms of Campaign:
1. Campaign ini menggunakan sistem CPL
2. Publisher disarankan memberi review dan menampilkan banner atau text link yang telah disediakan di Ads Type
3. Audience Targeting: MF 25-55; interests in Health Awareness & Financial.
4. Geo: Indonesia
5. Daily cap: 50 (apabila sudah achieved daily cap, Link otomatis akan inactive. Dan kembali live di hari berikutnya)
Validation:
1. Visitor selesai melakukan proses pengisian data nama dan nomor telpon
2. Nomor telpon yang diberikan dapat dihubungi dan user merasa mendaftar
3. No-Incent, Contactable, User intent/want to know/buy Prudential Products, No duplicate data, No Social media source
4. KPI : Fill & Submit Data with good quality leads (User aware and consent of fill the data form) Tracking Link.
1. Campaign ini menggunakan sistem CPL
2. Publisher disarankan memberi review dan menampilkan banner atau text link yang telah disediakan di Ads Type
3. Audience Targeting: MF 25-55; interests in Health Awareness & Financial.
4. Geo: Indonesia
5. Daily cap: 50 (apabila sudah achieved daily cap, Link otomatis akan inactive. Dan kembali live di hari berikutnya)
1. Visitor selesai melakukan proses pengisian data nama dan nomor telpon
2. Nomor telpon yang diberikan dapat dihubungi dan user merasa mendaftar
3. No-Incent, Contactable, User intent/want to know/buy Prudential Products, No duplicate data, No Social media source
4. KPI : Fill & Submit Data with good quality leads (User aware and consent of fill the data form) Tracking Link.
Banner
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.